×

Drewniana Róża i Domki nad Stawem - miejsce, które pokocha każda rodzina!

Domki nad Stawem w Karkonoszach

Każdego roku staramy się przynajmniej raz wyjechać w nasze polskie góry i przynajmniej raz nad morze. Śmiejemy się, że w tym roku mamy kumulację, bo w górach byliśmy już dwa razy - w styczniu w Zakopanem i teraz w Karkonoszach, a za kilka dni wyjeżdżamy nad morze, nad które wrócimy również w lipcu.
Nigdy Wam tego nie mówiłam, ale przed każdym naszym wyjazdem spędzam bardzo dużo czasu z notatnikiem, przewodnikami, mapami i laptopem. Staram się dopiąć wszystko na ostatni guzik. Szukam atrakcji, z których skorzystamy nie tylko przy pięknej, słonecznej pogodzie, ale też zabezpieczam się na wypadek deszczu. Żadna pogoda nie jest w stanie popsuć nam urlopu!
Nigdy też nie zatrzymujemy się w przypadkowych miejscach. Zawsze szukamy obiektów, które pozwolą nam odpocząć, zrelaksować się, a przede wszystkim uniknąć marudzeń znudzonego dziecka. Nie zamierzamy zamykać się w czterech ścianach hotelowego pokoju, dlatego wybieramy miejsca, w których jest choć odrobina zielni, plac zabaw dla dzieci, miejsce, gdzie można rozpalić ognisko, a zimą choćby mała salka zabaw dla najmłodszych gości. Uwierzcie mi, że wyjeżdżając na wypoczynek z dziećmi, ogromnie się docenia takie miejsca!
Dwa tygodnie temu byliśmy w Karkonoszach, a tam zamieszkaliśmy w jednym z najpiękniejszych obiektów, jakie dotąd odwiedziliśmy - to Drewniana Róża i Domki nad Stawem w Piechowicach!

Zamieszkaliśmy w cudownym Domku nad Stawem, otoczonym lasem i olbrzymimi świerkami. Nie było tu telewizora i internetu, za to była cisza, spokój, natura, rechoczące żaby, kaczki i dużo możliwości wspólnego spędzenia czasu!
Byliśmy tam cztery dni i to był czas dla nas. Dużo wędrowaliśmy, dużo zwiedzaliśmy, ale też mieliśmy dużo czasu na odpoczynek. Widzieliśmy Kolorowe Jeziorka w Rudawach Janowickich, zwiedziliśmy Zamek w Bolkowie, wspólnie powędrowaliśmy do Samotni nad Małym Stawem, byliśmy w Karpaczu i w Szklarskiej Porębie, a poranki i popołudnia spędzaliśmy już w Drewnianej Róży i w "Cyprysie" - naszym uroczym domku nad stawem.
Nie nudziliśmy się. Graliśmy w planszówki, wygłupialiśmy się, rozmawialiśmy i odpoczywaliśmy. Julek skakał na trampolinie i ćwiczył nowe sztuczki. Bawił się w domku na drzewie, huśtał na huśtawkach, oglądał żaby i zawierał nowe znajomości. To był cudowny czas. Zwolniliśmy tempo. Nigdzie się nie spieszyliśmy, za niczym nie goniliśmy. Odpoczęliśmy od codzienności, od miasta, od hałasu. Tu, wśród zieleni i natury nabieraliśmy energii, która po powrocie do pracy i przedszkola jest nam niezbędna :)

Drewniana Róża to prawdziwy raj dla dzieci!
Jednymi z najczęstszych pytań, jakie dostawaliśmy po powrocie z Piechowic były: "Czy dzieci nie będą się tam nudzić?", "Co Wy tam robiliście?". Dla nas odpowiedź jest bardzo prosta.
Drewniana Róża jest miejscem idealnym na rodzinny wypoczynek, a wszystko dlatego, że przygotowali je rodzice dwójki dzieci, którzy doskonale znają potrzeby najmłodszych gości i ich rodziców. Tu nie ma szans na nudę. Jest za to gwarancja zabawy,  odpoczynku i naprawdę rodzinnie spędzonego czasu!

Na dzieci czekają tu trampoliny, plac zabaw, piaskownica, domek na drzewie, ścieżka edukacyjna, a w Drewnianej Róży sala zabaw ze ścianką wspinaczkową, stołem bilardowym i konsolą do gier. Nie brakuje też książek (nie tylko dla dzieci!), kolorowanek, kredek i gier planszowych. Zimą goście mogą wypożyczyć sanki, a w cieplejsze dni rowery i hulajnogi. Przyjeżdżając do Drewnianej Róży i Domków nad Stawem nie musicie zabierać też plastikowych naczyń, krzesełek do karmienia,. łóżeczek turystycznych, nocników, nakładek na toaletę i wanienek - to wszystko dostaniecie na miejscu! Możecie też wypożyczyć wózek przyczepkę, fotelik na rower, nosidło do górskich wędrówek i kije trekkingowe. Pomyślcie, jaka to oszczędność miejsca w walizce i bagażniku!

Dla nas absolutnym hitem hamak, który znajduje się na piętrze każdego z domków. Część antresoli zamiast podłogą, pokryta jest siatką, na której można bawić się i odpoczywać. Nie ukrywam, że taki wielki hamak jest świetną atrakcją i dla dzieci i dla dorosłych! Ja sama z ogromna przyjemnością na nim wypoczywałam :)

Domki położone są nad stawem, w którym można się kąpać! To naturalny staw, w którym nie ma ani chloru, ani chemii, którą dodaje się do basenów. Woda jest filtrowana i regenerowana metodami biologicznymi, dzięki czemu jest krystalicznie czysta. W stawie mogą kąpać się i dorośli i dzieci, a dla maluszków wydzielony jest płytki brodzik. To atrakcja, którą szczególnie docenia się latem!

Hamak w domku nad stawem
Hamak na antresoli
Podłoga z siatki
Domki w Karkonoszach sala zabaw

Mieszaliśmy w domku nad stawem, ale miejsce, które totalnie mnie zauroczyło, była też turkusowa Drewniana Róża - willa z siedmioma rodzinnymi apartamentami, w których możecie zamieszkać!
Mam wrażenie jakby czas zatrzymał się tu w miejscu. Można usiąść na drewnianej ławeczce i zwyczajnie cieszyć się tym, co jest tu i teraz. To miejsce absolutnie wyjątkowe!

Śniadanie, jakiego sobie nawet nie wyobrażaliśmy!
Forma śniadania zupełnie nas zaskoczyła! Kuchnia w domkach na stawem jest w pełni wyposażona i naprawdę niczego w niej brakuje. Jest kuchenka, czajnik, ekspres do kawy, zmywarka i niezbędne naczynia, dlatego przygotowanie posiłku nie stanowi tu nawet najmniejszego problemu! Nam przygotowanie pysznego, zdrowego i zróżnicowanego śniadania zajmowało kilka minut, a wszystko dlatego, że każdego ranka, pod samymi drzwiami czekał na nas wiklinowy koszy pełen samych pyszności. Właściciele zadbali o to, aby w koszu znalazło się świeże pieczywo w lnianym woreczku, mleko w szklanej butli, dwa rodzaje płatków do mleka, różne wędliny, sery, warzywa i sałatki. Nie brakowało też dżemów, konfitur, miodu, jogurtów i uwielbianej przez dzieci czekolady! Zawsze były też jajka i kiełbaski, które już sami gotowaliśmy albo smażyliśmy na kuchence.
Pomysł z koszem wiklinowym jest fantastyczny i nigdy nie pomyślałabym, że zwykłe śniadanie może budzić tyle emocji!

Śniadanie w koszu wiklinowym

Obiadokolacje jedliśmy w sali jadalnianej Drewnianej Róży, które jest równie piękna jak cała willa. Stylizowane meble, stare zdjęcia na ścianach, kwiaty, świece i smaczne posiłki - to wszystko tworzyło wyjątkowy klimat.
Nie brakuje też zastawy dla dzieci, krzesełek do karmienia, wrzątku, soków, pysznej kawy i herbaty na każde zawołanie.

Drewniana Róża w Karkonoszach

Zobaczcie, jak wyglądają domki nad stawem wieczorem! To są nasze zdjęcia, które w pełni oddają nastrój Drewnianej Róży po zmroku! Jak w bajce, prawda?!

Czas jaki spędziliśmy w Drewnianej Róży był wyjątkowy nie tylko dlatego, że zatrzymaliśmy się w tak pięknym miejscu, ale przede wszystkim dlatego, że to miejsce tworzą wyjątkowe osoby. Ich pasja, zaangażowanie, uśmiech na twarzy, miłość do natury i do gór sprawia, że tworzą cudowny klimat tego miejsca! Ogromnie dziękujemy za gościnę właścicielom: Ani i Piotrowi, dziękujemy Gosi, Mai i wszystkim, którzy dali odrobinę siebie, żeby nasz pobyt w Piechowcach był tak wspaniały!

1. Rzeczywiście piekne miejsce ;) zapisuję sobie, żeby sie do niego wybtac ;)

1. Ogromnie polecam! Gwarantuję, że będziecie zachwyceni!

2. O rany... to już chyba wiem, gdzie będę próbowała męża wyciągnąć z dzieciakami :) Szkoda, że pozostałe domki są tak blisko siebie, ale cała reszta rekompensuje ten mały minus :)

1. Przyznam, że miałam podobne obawy, ale okazało się, że bliskość domków od siebie, wcale nam nie przeszkadzała. Jeśli jednak, ktoś potrzebuje więcej intymności, może zasłonić okna zasłonami :)

3. Fantastyczne miejsce, chętnie spędziłabym taki kilka spokojnych chwil :)

1. Tu naprawdę można odpocząć, a przy tym wszystkim nie ma szans na nudę :)

4. Wszystko wyglada pieknie ❤️ Kolejne miejsce do odwiedzenia

1. Jest naprawdę pięknie! A przy tym tak cicho i spokojnie...

5. Interesujące miejsce. A czy mogłabyś powiedzieć jaki jest koszt takiej przyjemności? Śniadanie jest wliczone w cenę??

1. Śniadanie jest w cenie :) Proponuję Ci wejść na tę stronę:https://www.drewnianaroza.pl/drewniana-pokoje-domki
      Są tu aktualne ceny - są one uzależnione od miejsc pobytu (domek lub willa) i sezonu.
      Ja uważam, że ceny są bardzo korzystne!

6. Piękne miejsce. Często odwiedzamy Karkonosze i nawet nie wiedziałam że w Piechowicach jest takie fajne miejsce. A właśnie szukam czegoś na wypad z okazji Dnia Matki. Chyba ten wpis spadł mi z nieba.

1. Warto zaglądać na Fb profil Drewnianej Róży. Terminy maja zajęte na długo do przodu, ale co jakiś czas coś się zwalnia i można wtedy skorzystać z okazji, szybko się spakować i ruszyć w Karkonosze :)

7. Jakie piękne i wyjątkowe miejsce! Zapisuję sobie :)

8. Cudne miejsce . Wiele pięknych zdjęć zrobiłaś 😍

9. Wspaniałe miejsce i zachęcające fotki! Dopisuję do listy, moja córka będzie zachwycona.

10. Mega miejsce bardzo mi się podoba jego wygląd, aż muszę sprawdzić jak daleko tam mamy

1. My jechaliśmy prawie 500 km i nie żałuję nawet jednego kilometra :) Jest daleko, ale naprawdę niesamowicie!

11. Ja tam chce być!!!! absolutnie niewiarygodne miejsce!!!! zapisuję sobie;)

1. To prawda, jest niewiarygodnie cudnie! Na żywo jeszcze piękniej!

12. Kiedyś glownie stawiałam na zwoedzanie i nie interesowałam sie zbytnio warunkami noclegowymi - lepiej taniej, bo wtedy można w więcej miejsc pojechać. Teraz przy dziecku doceniam takie miejsca, zwłaszcza, że nasza córka jeszcze ma drzemki, więc zwiedzamy rano, potem powrót do noclegi na jej drzemke i po drzemce znów można wyjsc. Więc na czas takich drzemek przydają się atrakcje w ośrodku - teraz w czerwcu pierwszy raz jedziemy do hotelu, gdzie jest basen, jacuzzi, a z naszego pokoju ogromny taras z widokiem na góry - i już się nie mogę doczekac tych drzemek córki, gdy bede mogła pokorzystac z atrakcji.

1. Nam kiedyś wystarczał śpiwór, namiot i kawałek zieleni, gdzie możemy się rozbić. Teraz staliśmy się bardziej wymagający i szukamy miejsc, które spodobają się też Julkowi :) Bawcie się dobrze podczas czerwcowego wyjazdu!

13. Zarówno same domki jak i baza rozrywkowa są wspaniałe!

14. super miejsce nie tylko na weekend, ale i na całe wakacje :-)

15. Cudownie jest trafić na takie miejsce, stworzone jakby specjalnie dla nas, gdzie spokojnie można cieszyć się rodzinnym szczęściem. :)

16. Dziękujemy Kasi za piękny reportaż oraz Wasze miłe słowa. Serdecznie zapraszamy do Drewnianej Róży. Tutaj każda pora roku jest piękna!
    Piszcie na rezerwacja@drewnianaroza.pl lub dzwońcie +48 75 76 121 56 lub +48 663 063 010 z pytaniami!