KID'S TIME - Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka
Niespełna
pięć miesięcy dzieli nas od wielkiego spotkania branży dziecięcej KID’S TIME,
które odbędzie się pod koniec lutego w Kielcach.
Jest
nam niezmiernie miło poinformować Was, że Dziecięce Inspiracje objęły
patronatem medialnym to wydarzenie.
KID’S
TIME to największe spotkanie sektora branży dziecięcej w Europie Środkowo –
Wschodniej i jedno z najważniejszych na Starym Kontynencie. Wydarzenie, które
co roku przyciąga do stolicy województwa świętokrzyskiego czołowe firmy branży
dziecięcej z Polski i zagranicy.
KIDS’
TIME to wystawa o charakterze B2B, która od kilku lat jest miejscem premierowych prezentacji produktów
dedykowanym dzieciom. Tu tworzą się
i kształtują rynkowe trendy w sektorze wózków i fotelików, zabawek, ubrań
i artykułów dziecięcych. To trzy dni ciężkiej marketingowej pracy, która często wpływa na działania firm przez cały rok.
i kształtują rynkowe trendy w sektorze wózków i fotelików, zabawek, ubrań
i artykułów dziecięcych. To trzy dni ciężkiej marketingowej pracy, która często wpływa na działania firm przez cały rok.
Każdego roku
nowy rekord
W ubiegłym roku KIDS' TIME zgromadził
ponad 320 firm z 10 krajów świata. W porównaniu do poprzedniej edycji lista
wystawców była dłuższa o blisko 50%. Wydarzenie odwiedziło 4238
specjalistycznych zwiedzających z 33 krajów. Wszystko wskazuje na to, że
nadchodząca wystawa pobije dotychczasowy rekord. Udział
w KIDS’ TIME 2016 potwierdziło już przeszło 90% ubiegłorocznych wystawców.
w KIDS’ TIME 2016 potwierdziło już przeszło 90% ubiegłorocznych wystawców.
-
Branża dziecięca bardzo dynamicznie się
rozwija. Na rynku jest coraz więcej przedsiębiorczych mam i właścicieli sklepów
internetowych. Dlatego oprócz tych największych firm z wieloletnim
doświadczeniem, kieleckie targi cieszą się wielkim zainteresowaniem również wśród
nowych przedsiębiorstw. Nic w tym dziwnego, bo przecież KIDS’ TIME to najlepsze
miejsce na debiut. Wystawa od lat jest miejscem wielu rozmów i kontraktacji
zarówno między „wielkimi graczami” tego rynku jak
i początkującymi firmami. To najlepszy czas na budowanie wizerunku nowej marki oraz wymianę myśli z najlepszymi branżowymi specjalistami – mówi menedżer projektu, Aldona Matla.
i początkującymi firmami. To najlepszy czas na budowanie wizerunku nowej marki oraz wymianę myśli z najlepszymi branżowymi specjalistami – mówi menedżer projektu, Aldona Matla.
O dziecięcych
produktach rozmów kilka
Każdego roku w czasie KIDS’ TIME
organizowanych jest wiele merytorycznych spotkań: konferencji, seminariów,
prezentacji. Dzięki wsparciu partnerów, kielecki ośrodek gości najlepszych
specjalistów z całego świata. W ubiegłym roku swoje wystąpienie miała między
innymi dr Maria Costa z hiszpańskiego instytutu AIJU (European Institute of
Children’s Products and Leisure). Wśród tematyki konferencji znaleźć można było
również logistykę oraz rozwiązania e-commerce.
Tegoroczna
edycja i pod tym względem zapowiada się bardzo obiecująco.
W planach są między innymi warsztaty ze światową specjalistką w dziedzinie trendów zabawkarskich – Reyne Rice z Nowego Jorku. Czym jeszcze zaskoczą organizatorzy w tym roku? Wszystkie tematy poruszane podczas nadchodzącej wystawy poznamy już na początku przyszłego roku.
W planach są między innymi warsztaty ze światową specjalistką w dziedzinie trendów zabawkarskich – Reyne Rice z Nowego Jorku. Czym jeszcze zaskoczą organizatorzy w tym roku? Wszystkie tematy poruszane podczas nadchodzącej wystawy poznamy już na początku przyszłego roku.
W prognozie
deszcz nagród
O nagrody walczyć warto! Według
specjalistów ds. PR - Jeżeli mamy naprawdę dobry produkt, którym warto się
pochwalić możliwość potwierdzenia jego wyjątkowości dzięki niezależnej ocenie
specjalistów w danym obszarze ma ogromne znaczenie. Po pierwsze wykazujemy, że
nasz produkt jest wartościowy, zyskał uznanie ekspertów. Po drugie pozytywnie
wpływamy na wizerunek naszej firmy pokazując dbałość o jakość, rozwój produktów,
oraz innowacyjne myślenie.
Tradycją KIDS’ TIME są nagrody dla
najlepszych produktów prezentowanych w czasie targów. Podczas targów wręczane
są również nagrody branżowe przyznawane między innymi przez portal
Zabawkowicz.pl, czasopismo „Branża Dziecięca” które wybiera Handlowca Roku i
Firmę Roku, a także serwis fotelik.info – organizator Mistrzostw Polski
„Fotelikiada”.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz