×

Władysławowo - gdzie się zatrzymać wyjeżdżając z dzieckiem? Pensjonat Wojciech

Sala z klockami Pensjonat Wojciech

Jednym z najczęstszych pytań padających na grupach związanych z rodzinnym podróżowaniem jest właśnie to: Gdzie się zatrzymać wyjeżdżając z dzieckiem?
Wcale mnie to nie dziwi, ponieważ odkąd mamy Julcia nie jest nam obojętne, gdzie podczas podróży będziemy mieszkać. Pewnie, gdybyśmy wyjeżdżali gdzieś sami, bez dziecka, wystarczyłby nam kawałek podłogi i ciepły śpiwór. Teraz mamy inne oczekiwania, choć spanie w śpiworze nadal bardzo lubimy ;)
W połowie maja wyjechaliśmy na tydzień nad morze. Pierwsze trzy dni spędziliśmy we Władysławowie, które jest doskonałym punktem wypadowym dla osób lubiących aktywnie spędzać czas. My przez te trzy dni zwiedziliśmy nie tylko Władysławowo, ale również Hel i Rozewie. Gdyby nie chłód i deszcz, zobaczylibyśmy jeszcze więcej.

We Władysławowie zatrzymaliśmy się w Pensjonacie Wojciech - miejscu, o którym słyszeliśmy dużo dobrego i które w sieci słynie z tego, że jest przyjazne rodzinom z dziećmi. Po trzydniowym pobycie u Pana Wojciecha potwierdzamy, że jest to obiekt, który gwarantuje najmłodszym gościom wspaniałą rozrywkę, a nam rodzicom pozwala prawdziwie odpocząć i cieszyć się rodzinnym urlopem. Zobaczcie sami.

Pokoje rodzinne
Zamieszkaliśmy w dużym rodzinnym studio z balkonem. Przestronne pokoje zapewniały wszytko to, czego oczekiwaliśmy - ciepło, wygodę i możliwość prawdziwego odpoczynku.
Nasze studio było wyposażone w duże wygodne łóżka, pojemne szafy na ubrania, toaletki, stoliki z krzesłami, dwa telewizory (są kanały z bajkami), lodówkę i czajnik. Do tego jeszcze duża łazienka i balkon z widokiem na Zatokę Pucką. Czego chcieć więcej? My nie potrzebowaliśmy dodatkowego wyposażenia ponieważ Julcio jest już większy, ale jeśli macie maluszki, możecie liczyć na łóżeczko turystyczne, wanienkę do kąpieli, nakładkę na toaletę i podest pod umywalkę. W pensjonacie jest też ogólnodostępna lodówka i kuchenka mikrofalowa.

Pensjonat Wojciech pokoje

Restauracja i menu dla dzieci
Po samym wejściu do restauracji można zauważyć, że jest przyjazna dzieciom. Pod ścianą na najmłodszych gości czekają krzesełka do karmienia, a na stole kolorowe, nietłukące się naczynia i sztućce. Również menu jest tworzone z myślą o dzieciach.
Śniadania są w formie bufetu szwedzkiego i każdy znajdzie tu coś dla siebie. Są dania na ciepło (kiełbaski, parówki, jajecznica, tosty, naleśniki), są sałatki, różne rodzaje pieczywa, płatki do mleka, dużo wędlin, serów, świeżych warzyw i owoców. Jest naprawdę pysznie i domowo!
Nas bardzo zaskoczyły obiadokolacje. Dzieci dostają zupę w odrobinę mniejszych miseczkach niż dorośli i nie pływa w niej nic zielonego! Ucieszyło mnie to i od razu pomyślałam sobie, że nie tylko Julcio ma z tym problem, bo skoro osoba gotująca w pensjonacie wiedziała, żeby małych miseczek nie posypywać pietruszką i koperkiem, to znaczy, że takich dzieci jest więcej :) Drugie danie było jeszcze lepsze. Kiedy dostaliśmy z Tomkiem makaron z mięsem i sosem, wiedziałam, że Julek może marudzić podczas obiadu. Wyobraźcie sobie, jakie było nasze zaskoczenie, kiedy na stole pojawił się trzeci talerz, a nim naleśniki z serem białym, dżemem, truskawkami i czekoladą! I takie niespodzianki mieliśmy tu każdego dnia! Codziennie było inne danie dla dziecka i inne dla dorosłych -każde pyszne i każde trafione. Ponieważ obiadokolacja w pensjonacie jest od godz.16.00, to specjalnie dla dzieci przygotowuje się wcześniej dodatkowe zupki, które można zjeść już o godz. 12.30. Świetny pomysł, prawda?

Pensjonat Wojciech restauracja

Atrakcje dla dzieci - Port Dzieci, Klockolandia, Plac zabaw
Niewątpliwie największą atrakcją dla najmłodszych jest tu jest sala zabaw Port Dzieci. Jest kolorowa, radosna i ogromna. Dziecko w każdym wieku znajdzie tu coś dla siebie. Jest basen z kulkami, zjeżdżalnie, huśtawki, małpi gaj, domki, klocki, gry, kolorowe zabawki, a dla rodziców wygodne kanapy. Nie trudno się domyśleć, że dzieci mogłyby spędzać tu całe dnie.

Sala Zabaw Władysławowo

Sala Zabaw jest naprawdę imponująca, ale na nas największe wrażenie zrobiła jednak Klockolandia - najnowsze pomieszczenie w pensjonacie, które jak magnes przyciąga nie tylko dzieci, ale również dorosłych gości. To jasne, przestronne wnętrze, którego motywem przewodnim są klocki Lego. Są tu stoliki, przy których dzieci mogą tworzyć budowle inspirowane własną wyobraźnią, są pudełka pełne klocków - zarówno tych dla najmłodszych - Duplo, jak i klasycznych Lego. Są wystawy, gabloty z klockami, ale też świetna tablica, którą dziecko może "ozdobić: według własnego pomysłu. Dla moich dwóch fanów klocków to miejsce idealne!

Sala z klockami Pensjonat Wojciech

Na zewnątrz pensjonatu jest równie ciekawie. Czeka tu na dzieci plac zabaw, drewniany domek, a latem również dmuchańce. Ze względu na deszcz nie skorzystaliśmy z tych atrakcji, ale zamierzamy to za jakiś czas nadrobić. Jeśli przyjedziecie do Władysławowa w wakacje, możecie liczyć na animacje dla dzieci, rodzinne pokazy iluzji i zabawę na magicznym dywanie. Dodatkowe atrakcje docenią nie tylko dzieci, ale również rodzice, którzy w czasie, kiedy maluchy są pod opieką animatorów, mogą spokojnie napić się kawy, odpocząć przy książce albo skorzystać z kameralnej strefy relaksu.

Pensjonat Wojciech plac zabaw

W pensjonacie możecie wypożyczyć rowery miejskie dla dzieci i dorosłych, rowery z krzesełkami, a nawet rowery z wygodną przyczepką. Ogromnie Wam polecam rodzinną wycieczkę rowerową, ponieważ tu naprawdę jest gdzie jeździć! Nam pogoda popsuła plany i trasę, którą chcieliśmy pokonać na rowerach: Władysławowo-Hel (przez Chałupy, Jastarnię i Juratę) przejechaliśmy samochodem.

Pensjonat Wojciech roweryPensjonat Wojciech rowery

Bardzo dobra lokalizacja
Do pensjonatu traficie bez problemu, ponieważ znajduje się on na samym początku Władysławowa, które wcale nie jest duże. Na plażę trzeba iść około 20 minut spacerem, za to tylko 5 minut dzieli nas od Skweru Rekreacyjnego i największego placu zabaw we Władysławowie. Jest tu miejsce do grillowania, boisko do siatkówki, stół do ping-ponga, stół do gry w szachy, siłownia plenerowa i bardzo dużo atrakcji dla dzieci. Zaraz obok kolorowego placu zabaw znajduje się molo spacerowe prowadzące nad Zatokę Pucką - cudne miejsce!
Władysławowo plac zabaw
Władysławowo molo nad zatokę pucką

Myślę, że już nie musimy nikogo przekonywać, że warto tu przyjechać na rodzinny wypoczynek :)

Pensjonat Wojciech - lokalizacja i kontakt:
ul. Łąkowa 5
Władysławowo 84-120
telefon: + 48 602-369-305
email: recepcja@pensjonat@wojciech.pl
www: pensjonat-wojciech.pl

1. Widzę moc atrakcji :) Pokoje wyglądają niezwykle przytulnie, a śniadanka bardzo pysznie <3

2. To wspaniale, że spędziliście tak piękny i wspólny czas. Najistotniejsze jest łapanie takich chwil. Dziękuję za tę rekomendację, bo właśnie zastanawiamy się z mężem nad Władysławowem. Opcja godna przemyślenia.

3. Oj, jak ja tęsknię za polskim morzem... Miłość z dzieciństwa najwyraźniej nie rdzewieje. Z tym, że warunki były wtedy dużo bardziej spartańskie. Pensjonat odwiedzony przez Was wydaje się co najmniej kuszącą opcją na wakacje.

4. Wow ta sala zabaw wyglada swietnie! Az sama bym chciala sie tam pobawić ☺️ bardzo przyjemne miejsce!

5. Bardzo dobrze to wygląda, jestem ciekawa ceny.

6. We Władysławowie byliśmy, jak jeszcze nie było dzieci, nie zwracaliśmy więc uwagi na takie udogodnienia. Pamiętam, że w naszym pensjonacie był jakiś kącik z zabawkami.

7. Zanim przeprowadziłam się do NI mieszkaliśmy nad Polskim morzem. Do Władysławowa mieliśmy blisko - piękne miejsce z mnóstwem atrakcji :)

8. Naprawdę super miejsce na wyjazd z dzieckiem. A Władysławowo to też świetne miejsce na rodzinny urlop.

9. Dawno mnie nie było nad polskim morzem, a we Władysławowie nie byłam nigdy. Chyba czas to nadrobić i pokazać moim nastolatkom, jeśli jeszcze będą chciały gdziekolwiek z matką pojechać. Dzięki za zarekomendowanie

10. We Wladyslawowie jeszcze nie bylismy, ale o tym pensjonacie slyszelismy duzo dobrego - dlatego jesli kiedys sie wybierzemy to na pewno bedziemy mieli go na uwadze :)

11. Miejsce stworzone na rodzinny wypoczynek. Dużo możliwości, no i to świeże powietrze, spacery i szum fal. :)

12. Dobrze, że powstają trio typu miejsca, które są mocno nastawione na rodziny z dziećmi.

13. Ja akurat dzieci nie mam, więc jeżeli chodzi o wypoczynek wybieram zupełnie inne miejsca, raczej te gdzie rodzin z dziećmi i atrakcji dla dzieci nie ma.

14. Nie lubię Władysławowa, nie umiałabym tam odpocząć nawet w najlepszym pensjonacie :) Wolę zaciszną Kuźnicę.

www.organiczni.eu

15. Wybór miejsca na wakacyjny wyjazd jest bardzo ważny. Opisywany przez Ciebie pensjonat wydaje się być bardzo odpowiedni dla dzieci. Ale Władysławowo zdecydowanie NIE - to imprezownia dla młodzieży, a nie miejsce na rodzinny wyjazd, chyba, że poza sezonem.

1. My byliśmy w maju i na plaży spotkaliśmy same rodziny z dziećmi :) Ale fakt, byliśmy przed sezonem.

16. Już dawno nie byłam we Władysławowie, muszę się kiedyś wybrać. Dzięki za wpis. Pozdrawiam.

1. My byliśmy pierwszy raz i z pewnością jeszcze wrócimy :)

17. Bo dziecko w śpiworze i na podłodze spać nie może... Już bez przesady starsze dzieciaki przecież świetnie sobie radzą w warunkach polowych. Nie zgadzam się, że wyjeżdżając z dzieckiem trzeba już szukać hotelu z łazienką, placem zabaw i innymi atrakcjami. Aczkolwiek rozumiem sposób rozumowania rodziców, że dzieciak powinien mieć innej bodźce niż tylko ich, bo oni też jadą niejako odpocząć, więc im więcej atrakcji tym lepiej. A co do samego pensjonatu fajnie, że jest ktoś kto myśli o rodzinach, ja pewnie bym to miejsce ominęła, co nie znaczy, że z Twojego opisu wynika, iż jest to bardzo przyjazne i sympatyczne miejsce.

1. Asia, nikt nie pisze, że w śpiworze nie może :) My sami cały lipiec spędzamy w lesie, pod namiotem, na obozie harcerskim i uwielbiamy takie wakacje! Ale nie kryjmy, że takie miejsca, stworzone typowo dla rodzin z dziećmi maja swój urok i warto je docenić :) Myślę, że jeśli ktoś nie jest przyzwyczajony do namiotu czy do spania w schronisku, wcale nie musi tego lubić i o wiele lepiej może czuć się w pensjonacie czy hotelu :)

18. Sympatyczne i przyjazne miejsce, warto zapamiętać namiary, mogą się przydać. :)