×

Świąteczny nastrój w naszych wnętrzach


Jeszcze kilka tygodni temu śmiałam się, że w święta nasze mieszkanie zabłyśnie światełkami, jak dom Chevy'ego Chase'a w filmie: "W krzywym zwierciadle. Witaj, Święty Mikołaju". Wiecie o czym mówię? Tak cudnie rozświetlił lampkami swój ogromny dom, że na całym osiedlu wywaliło korki! 
Postanowiłam jednak nie robić takiej niespodzianki sąsiadom i stworzyłam świąteczny klimat w naszym mieszkaniu, w znacznie łatwiejszy sposób. Zrezygnowałam z milionów światełek i poza choinką i gwiazdą betlejemską, postawiłam na zimowe tekstylia i dekoracje. Wyszło całkiem fajnie :) 

Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam naszą sypialnię po znacznej metamorfozie (możesz ją zobaczyć TUTAJ). Wymieniliśmy łóżko, postawiliśmy garderobę, którą uwielbiam i znalazło się miejsce na biblioteczkę. Na ścianie zawisł piękny trzyczęściowy obraz na szkle: "Szmaragdowe drzewo", w oknach niebieskie zasłony i zrobiło się bardzo przytulnie. Teraz,  niespełna tydzień przed świętami nasza sypialnia wygląda jak zupełnie inne wnętrze, a to za sprawą tylko trzech dodatków!
Powiesiłam czerwone zasłony, na łóżko jest już zimowa, ale bardzo cieplutka pościel, a na ścianie obraz na płótnie zatytułowany: "Winter is coming"  piękny, prawda? Na stoliku obok lampki postawiłam maleńką choinkę i delikatne dodatki - tylko tyle i aż tyle!


Obrazy odgrywają bardzo dużą rolę w mieszkaniach. Dzięki nim możemy tworzyć różne aranżacje, różne klimaty, możemy pokazywać siebie, swoje pasje, zainteresowania, a nawet nastrój, jaki nam akurat towarzyszy. Kiedyś wydawało mi się, że obraz zawiesza się na ścianie tylko raz - tak na zawsze i całe szczęście zmieniłam zdanie. Obrazy tak dużo wnoszą do przestrzeni, że warto się nimi bawić, warto je zmieniać, czasem odmieniając wnętrze nawet o 100%! Ja już się zastawiam, co u nas zawiśnie wiosną!

W pokoju dziennym również mamy nowy obraz znaleziony w sklepie Bimago"Domki na wodzie". Nie jest to świąteczny obraz, a grafika, która zostanie u nas na dłużej. Nie zamierzamy jej po zimie tak szybko wymieniać. Kolorów jest tak dużo, że każde zasłony, poduszki i koce będą nam do niej pasowały :)

W tym pokoju czujemy zbliżające się Święta przede wszystkim dzięki choince, które nie tylko pięknie świeci i daje ogromną radość całej naszej rodzinie, ale również cudnie pachnie lasem. Jest tradycyjna gwiazda betlejemska w doniczce, poduszki w norweskie wzory i pluszowy koc z reniferami. Do Wigilii zostało jeszcze kilka dni, a znając siebie samą już mogę Wam zdradzić, że coś tu jeszcze wmyślę. Uwielbiam ten czas, dlatego swoją radością i świątecznym nastrojem dzielę się z najbliższymi! Szkoda, że nie słyszycie muzyki w tle ;)


Jak Wam się podoba? 
Lubicie takie świąteczne wnętrza?






19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię świąteczne wnętrza. U mnie w domu również już zagościł świąteczny klimat. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie do świątecznego klimatu jeszcze daleko, pewnie dopiero w weekend się za to wezmę. Piękny jest ten kubek z reniferami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię pościele i koce w takie świąteczne desenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja! I nawet jeśli są tylko na ten świąteczny czas, to warto mieć chociaż jeden komplet :)P

      Usuń
  4. Lubię. I muszę w końcu nasz dom przystroić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przystrajać dom na święta! Najbardziej podoba mi się pościel. Bardzo lubię takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie u Was.. uwielbiam taki klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąteczny desing wyszedł bardzo proporcjonalnie, z wyczuciem lekka elegancja i magią świąt, szczególnie wpadł mi w oko obraz z dziką różą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta pościel, a kubeczek uroczy! Takie drobiazgi tworza atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kilka prostych rzeczy, a pozwalają już poczuć Święta!

      Usuń
  9. Bez wątpienia zimowy klimat jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo nastrojowo.
    Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazów w sumie nie zmieniam, ale w tym roku np. miałam świeczniki świąteczne, do tego kwiaty, choinka i gałązki choinki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zamist obrazów to bym sobie fototapetę położyła na fototap.pl są świetne różne wzory do sypialni

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dziecięce Inspiracje , Blogger