×

Pomyśl, ile się wydarzyło!


Poprzedni rok minął mi wyjątkowo szybko. Jeszcze do niedawna wydawało mi się, że był taki zwyczajny, że nie wydarzyło się w nim nic szczególnego, nic przełomowego, że był "taki sobie".
Nigdy nie robiłam podsumowań roku, ani jakiś szczególnych postanowień na kolejne 365 dni. Jeden rok mijał, drugi nadchodził. Nic nadzwyczajnego.
O tym jak bardzo się mylę, uświadomiła mnie moja siostra (możecie ją poznać TUTAJ :))
Podczas zwyczajnej rozmowy, kiedy usłyszała moje zdanie na temat minionego roku, powiedziała tylko: "Jak to był taki sobie?! Pomyśl, ile się wydarzyło!"
I to jedno krótkie zdanie przypomniało mi, że w 2018r.:
  • Wspólnie z Julciem zdobyliśmy Połoninę Wetlińską,
  • Byliśmy w górach i nad morzem,
  • Pierwszy raz lecieliśmy samolotem,
  • Byliśmy na wakacjach w Grecji,
  • Odwiedziliśmy dużo pięknych miejsc w Polsce,
  • Julek nauczył się czytać,
  • Spędziliśmy bardzo dużo czasu razem i z najbliższymi,
  • Poznaliśmy osoby, które stały nas się nam bliskie,
  • Odmieniliśmy naszą sypialnię,
  • Kupiliśmy żywą choinkę ;)
i wiele, wiele więcej...

Dla niektórych to nic. A dla nas, to właśnie są te chwile, te momenty, te wydarzenia, o których będziemy myśleć i do których będziemy wracać wspomnieniami. 
To był naprawdę dobry rok i mam nadzieję, że ten będzie równie piękny!



Samych radości w Nowym Roku! 




16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Gdy już myślałam ,że u mnie niewiele się działo, to dzięki Tobie też mogę dopisać żywą choinkę do naszej listy wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zastanawiałam się czy ją wpisywać. Ale dla nas ma to znaczenie, ponieważ zawsze ubieraliśmy sztuczną :) A ta, obecna jest tak piękna, że do dziś nie możemy się nią nacieszyć :)

      Usuń
  2. Czasem dobrze zrobić sobie takie podsumowanie z długopisem w ręce bo wiele fajnych rzeczy umyka. A jest co doceniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację i dziś właśnie o tym rozmawiałam po raz kolejny z moją siostrą. Ona takie plany robi od lat i to się naprawdę sprawdza!

      Usuń
  3. Piękne podsumowanie :) Ja w tym roku podsumowań nie robiłam, bo 2018 był trudnym rokiem, ale mam nadzieję, że za rok o tej porze powiem, że to był najlepszy rok ever ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego właśnie Ci życzę! Niech ten rok będzie lepszy!

      Usuń
  4. Ja powolutku zbieram "drobiazgi" z 2018. Warto czasami pomyśleć ile pięknych przeżyć za nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ja do swojego zestawienia jeszcze dużo bym dodała :)

      Usuń
  5. Niech nowy rok przyniesie jeszcze więcej szczęścia, radości i wspaniałych wypraw! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rok za Wami, u nas zdecydowanie mniej wyjazdów było, ale też był to fajny rok

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe podsumowanie minionego roku. Widać, że ten rok była dla Was wspaniały pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia i wygląda na to, że Wasz ubiegły rok wydaje się być bardzo udany :-) Piękne zdjęcia :-) Marzy mi się także Grecja i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować te plany w tym roku :-)
    Foto ludki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby ten rok był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Macie piękne wspomnienia!
    Dla mnie to był rok i piękny i trudny.
    Zobaczymy, co przyniesie nam kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W niektórych z tych miejsc byliśmy. Też lubimy spędzać wspólnie czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety tak jest, że w codziennym pędzie nie zwraca się uwagi na szczegóły. Też się czasem na tym łapię. Mój sposób to oderwać się od wszystkiego, wyjechać, wybyć na łono natury i się wyciszyć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dziecięce Inspiracje , Blogger