×

Rodzinny Pensjonat w Kościelisku, czyli wracamy do Reymontówki!

Kiedy jeszcze nie było Julcia na świecie, nie zwracaliśmy szczególnej uwagi na obiekt, w którym się zatrzymujemy. Najważniejsze dla nas było to, aby w miejscu, w którym śpimy było ciepło i czysto. Wyjeżdżając latem, bardzo często pakowaliśmy namiot do bagażnika i rozbijaliśmy się w dowolnym dla nas miejscu. Teraz jest zdecydowanie inaczej.

Przed planowanym wyjazdem szukamy pensjonatów czy hoteli przygotowanych na przyjazd rodzin z dziećmi. Od jakiegoś czasu nie potrzebujemy już łóżeczka turystycznego, krzesełka do karmienia, wanienki czy nocnika, ale kiedy Julek był mniejszy, ogromnie docenialiśmy takie udogodnienia.
Teraz przede wszystkim szukamy miejsc, gdzie będzie plac zabaw, bawialnia czy zorganizowane animacje dla najmłodszych. Latem jest łatwiej, bo dzieci wyjdą na świeże powietrze i zawsze znajdą sobie zajęcie, znaczniej trudniej jest zimą, kiedy więcej czasu spędzamy w budynkach.

Kilka dni temu wróciliśmy do domu z zaśnieżonych Tatr. Przedłużyliśmy sobie ferie i jeszcze przed sezonem urlopowym wybraliśmy się w góry. Wędrowaliśmy, zwiedzaliśmy, odpoczywaliśmy.
Celowo nie zatrzymaliśmy się w centrum Zakopanego, przy głośnych Krupówkach czy Gubałówce, ale po raz drugi odwiedziliśmy spokojne Kościelisko i cudowny rodzinny Pensjonat Reymontówka. Myślę, że sam fakt, że wróciliśmy w to miejsce w ferie jest najlepszą rekomendacją obiektu.

Już w chwili przekroczenia progu Reymontówki można zauważyć, że dzieci odgrywają tu bardzo ważną rolę. Obok klasycznej recepcji jest też "Mini Recepcja", z przygotowaną książką, do której mogą się wpisać najmłodsi goście pensjonatu.

Urządzone w tradycyjnym stylu pokoje są nie tylko ładne i wygodne, ale przede wszystkim wyposażone w akcesoria niezbędne dla dzieci. Pensjonat przygotował dla gości: łóżeczka turystyczne z pościelą antyalergiczną, nocniki, podesty łazienkowe, wanienki, a nawet nianie elektroniczne, podgrzewacze i nawilżacze powietrza. Pomyślcie jaka to oszczędność miejsca w samochodzie!
Kiedy byliśmy w Reymontówce po raz pierwszy, mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym, podzielonym na sypialnię i pokój dzienny z rozkładaną kanapą.
Ponieważ nasz pokój usytuowany był na czwartym piętrze, każde wejście na górę zapewniało nam odpowiednią porcję ruchu, a widok z okien zachwycał i przyciągając jak magnes.
Tym razem dostaliśmy duży, świetnie wyposażony pokój na pierwszym piętrze z równie pięknym widokiem na Czerwone Wierchy! Ogromną zaletą tego pokoju jest olbrzymi taras, na którym warto napić się kawy nawet zimą!

Śniadanie w formie bufetu umożliwia nam skomponowanie posiłku nawet dla bardzo wybrednego niejadka. Dostajemy świeże, pachnące pieczywo, płatki do mleka, dżemy, jogurty, wędliny, tradycyjne wędzone sery, sałatki, warzywa, ciepłą jajecznicę albo kiełbaski na gorąco. Do tego aromatyczna kawa, ciepłe kakao i duży wybór herbat smakowych :)
Kuchnia serwuje ma, też pyszne, prawdziwie domowe obiadokolacje, przygotowane z warzyw pozyskanych od lokalnych rolników.
Restauracja wyposażona jest w krzesełka do karmienia, plastikowe naczynia i sztućce, śliniaki, co po raz kolejny świadczy o tym, że kierujący Reymontówką, myślą o najmłodszych i starają się uprzyjemnić pobyt rodzicom.

Dwa lata temu dla Julcia najważniejszym miejscem w pensjonacie była bawialnia. Pomimo tego, że nie jest duża, to jest w niej wszystko, co zainteresuje maluchy. Są tu duże miękkie klocki, pudełka z zabawkami, stolik do rysowania, tablica kredowa, kolorowe książeczki.
Tym razem największą atrakcją byłą dla niego konsola do gier Xbox z dużym ekranem. W domu nie mamy konsoli i jest to nasz świadomy wybór, ale raz na jakiś czas czas Julcio gra w Minecrafta czy Fifę - właśnie podczas wakacji, ferii zimowych, czasem w weekendy.

W okresie ferii zimowych, wakacji czy długich weekendów, w Reymontówce odbywają się bardzo fajne, różnorodne animacje przygotowane nie tylko dla dzieci, ale również dorosłych, m.in. kulig, spotkanie z pracownikiem Tatrzańskiego Parku Narodowego, wyjście na Termy Chochołowskie.

Podczas naszych dwóch zimowych pobytów w pensjonacie odbywały się tu warsztaty plastyczne, był prawdziwy teatrzyk, karaoke, seans filmowy, ale dla Julcia (zresztą dla nas również) ogromną atrakcją był wieczór spędzony w Termach Chochołowskich, za co szczególnie dziękujemy Panu Rafałowi Gonerze, kierownikowi Reymontówki.

Nie czuliśmy się tu jak w klasycznym obiekcie noclegowym. Tutaj dzieci wesoło biegają w ciapach po wszystkich piętrach, odwiedzają Panią w recepcji, wygłupiają się, grają i cały czas doskonale się bawią. Tu nawiązują się dziecięce znajomości, a maluszki nabywają nowych umiejętności i doświadczeń.

Ponieważ przyjechaliśmy do Kościeliska zimą, nie mieliśmy okazji skorzystać ze wszystkich ogrodowych atrakcji przygotowanych dla dzieci. A jest tu plac drewniany plac zabaw, trampolina, boisko do siatkówki i piłki nożnej, mini golf i dart. Można też pożyczyć wózki dziecięce, nosidełka, rowerki, narty i sanki - z tych, akurat i my skorzystaliśmy.
Jest też coś dla nas. Możemy relaksować się w jacuzzi Sakramencko Bystre Bajoro albo saunie Pierońsko Gorąca Izba ;)

Kiedy następnym razem będziemy wybierać się w Tatry, zdecydowanie odwiedzimy Kościelisko i Pensjonat, w którym poczuliśmy się jak w domu :) Myślimy o powrocie do Reymontówki wiosną, kiedy łąki zasypane są maleńkimi krokusami albo jesienią, kiedy wszystko wokół się złoci.

Pensjonat Reymontówka
ul. Nędzy Kubińca 170
Kościelisko 34-511
tel. 660-729-661
tel. 18 20-70-181
reymontowka@mipro.pl

1. Naprawdę rewelacyjne miejsce na wyjazd z dziećmi, wydaje się bardzo przytulne, a widoki pewnie zapierają dech w piersiach :)

1. Rzeczywiście tak jest :) Widoki są niesamowite, ale sam pensjonat też jest wyjątkowy :)

2. Pięknie tam, fantastyczna atmosfera wewnątrz, wyjątkowe widoki za oknami, nie dziwię się, że podobało się Wam. :)

3. Wspaniałe miejsce. My również omijamy noclegi w centrum bo nie dość że tłoczno i głośno towaru dodatku drogo. W takim pensjonacie z przyjemnością mogłabym się zatrzymać 😊

1. To miejsce stworzone z myślą o dzieciach i rodzice naprawdę to odczuwają!

4. jeny jaki czad.. jestem pod wrażeniem miejsca dostosowanego dla dzieci w kazdym calu <3 musimy tam kiedyś pojechać

1. Reymontówka gwarantuje zabawę dzieciom i cudowny wypoczynek rodzicom :)

5. Ale tam musi być pięknie :) Być może kiedyś się wybierzemy

6. Fantastyczne! Nie wiedziałam nawet, że takie miejsca istnieją. Pozdrawiam serdecznie

7. Wspaniała reklama pensjonatu.
    Zresztą pięknie wygląda i z zewnątrz i w środku.
    Uwielbiamy takie miejsca.
    Widzę,że i dzieciaki się tam dobrze czują.
    Pozdrawiam-)
    Irena

1. Z przyjemnością dzielimy się takimi "perełkami" z innymi rodzicami :) Wiem jak trudno jest znaleźć pensjonat czy hotel dostosowany na takim poziomie pod rodziny z dziećmi :)

8. Chętnie bym się wybrała w Tatry zimą, a Wasz pensjonat bardzo do tego zachęca ;)

9. To jest takie miejsce, o którym czyta się w książkach! Chętnie sama spędziłabym tam ferie...:)

1. Nic nie stoi na przeszkodzie :) Reymontówka jest otwarta dla wszystkich :)

10. Miejsce z klimatem! Bardzo takie lubimy!

11. Interesujace miejsce. W takim otoczeniu świetnie się wypoczywa

12. Przepiękne miejsce i fajny pensjonat chętnie byśmy je odwiedzili

13. Warto zapisywać takie sympatyczne miejsca na liście, przydadzą się namiary, miło będzie się tam pojawić. :)

14. Oj oj, ależ bym się tam wybrała! I bardzo lubię Kościelisko, może na następny pobyt skorzystam z polecenia!

15. Pełne dziecięce zimowe zaplecze łącznie z sankami. Super

16. Ależ tam klimatycznie! Mini-recepcja mnie totalnie rozbroiła :) Mam wrażenie, że mali goście mają tam wspaniałe warunki :)

17. Z Reymontówki mam bardzo miłe wspomnienia :)

18. Magiczne miejsce! I to drewno dookoła - uwielbiam takie klimaty!

19. Miejsce wygląda na ciekawe, zwłaszcza, jeśli jest miejsce do zabawy dla dziecka, a rodzice mogą złapać chwilę oddechu :)

20. podoba mi się to miejsce, a okolica cudna. Tak dawno nie była w górach...

21. Kasiu pięknie tam. Zapisuje sobie to miejsce na wiosnę. Bardzo podoba mi się pomysł z odznakami.

22. Latem przykładamy mniejsze znaczenie do atrakcji w hotelu, zima fajnie jak jest jakas sala zabaw.

23. Pięknie tam i klimatycznie - a takie specjały jak smalczyk z ogórkiem kiszonym tym bardziek zachęcają do pobytu :)

24. Bardzo przytulne miejsce ukryte wsród ośnieżonych szczytów naszych pięknych gór, a dodatkowo super miejsce dla dzieci :)

25. Kościelisko uwielbiam, bo ma w sobie magię, a miejsce - sama chętnie się tam wybiorę przy kolejnej wizycie w Zakopanem, bo te widoki i samo miejsce zrobiło na mnie dobre wrażenie.

26. Wygląda na bardzo przyjemne miejsce. Piękne zdjęcia!

27. Klimatyczne miejsce! Najbardziej spodobała mi się mini recepcja :). Widać, że Pensjonat troszczy się o swoich najmłodszych gości :).

28. Ach, jak tam pięknie! Uroczy pensjonat, zachwyciła mnie mini recepcja <3 Taki sympatyczny pomysł!

29. Kościelisko jest cudowne. W tamtym roku spędziłem niesamowicie piękny dzień w tej miejscowości. Polecam każdemu.

30. Przepiękny taras - oczami wyobraźni już widzę piękną sesje w takim miejscu :)

31. Kościelisko...muszę polecić bratu na wyjazd z dzieciakami! :)

32. Jak to dobrze, że powstaje coraz więcej obiektów, w których najmniejsi goście są równie ważni co Ci starsi. My podobnymi zasadami kierujemy się nie tylko przy wyborze hotelu, ale i kawiarni albo restauracji. Czasem mały kącik i kilka zabawek dla dzieci naprawdę może ogromnie uatrakcyjnić i umilić wizytę w konkretnym miejscu. Co do samego pensjonatu, prezentuje się świetnie, już sam Twój opis wzbudza zachwyt, a zdjęcia tylko to potwierdzają. Zapisuję sobie adres na przyszłość :)

1. Wybierając się nawet na krótki urlop z dzieckiem, już nie wybieramy przypadkowych miejsc.Jeśli wszyscy mamy być zadowoleni i chcemy naprawdę odpocząć to szukamy właśnie takich obiektów - stworzonych dla rodzin z dziećmi :)

33. Ale przepiękna pogoda i widoki. Sama lubię chodzić po Kalatówkach, bo widoki są niesamowite, a jeszcze u Was było tak dużo cudnego puchu do zabawy. :)

34. W pięknym miejscu położony jest ten pensjonat :) I jak widzę, jest bardzo dobrze przygotowany. Na pewno stwarza wiele udogodnień dla rodzin z dziećmi. Super!

1. Jest wszystko czego potrzeba :) Ale tak naprawdę jest tu też coś więcej poza udogodnieniami - cudowna, rodzinna, wręcz sielankowa atmosfera!

35. i w końcu śnieg;) w tym roku we Wrocławiu coś licho, czas pakować manatki i obrać kierunek Kościelisko:)

36. Bardzo zachęcająco wygląda ;)

37. Dzieci co prawda nie posiadam, ale zdaje się, że i dla dorosłych wędowców jest to całkiem przyjemne miejsce :) Widoki w każdym razie cudowne :)

1. No pewnie :) W Reymontówce każdy będzie czuł się wspaniale :)

38. super! dobrze wiedzieć o tej miejscówce, bo z noclegami w tym rejonie jest ciężko :) klaudia j

1. Noclegów nie brakuje, ale żeby znaleźć naprawdę przyjemny nocleg to rzeczywiście trzeba się naszukać :)