×

Wędrówki z Dinozaurami - Spektakularne Widowisko!


Przeżyliśmy wczoraj niesamowitą przygodę! Cofnęliśmy się w czasie do okresu, w którym światem rządziły potężne dinozaury. Widzieliśmy pierwsze dinozaury wykluwające się z jaj, widzieliśmy jak rosną, jak się żywią, jak walczą o przetrwanie. Przeżyliśmy nie tylko wspaniałą przygodę, ale też doświadczyliśmy niezapomnianej lekcji geografii, która każdego z nas nauczyła czegoś nowego. 

Od kilku miesięcy świat dinozaurów jest jednym z ulubionych tematów Julka. Nie brakuje u nas figurek, klocków, książek i gazetek z tymi prehistorycznymi gadami, dlatego kiedy w telewizji pojawiła się reklama "Wędrówki z Dinozaurami - Spektakularne Widowisko" wiedziałam już, jak spędzimy jeden z kwietniowych wieczorów.

Przedstawienie jest niesamowite! Ja sama nie jestem wielką fanką dinozaurów i przyznam, że gdyby nie Julek. wcale bym się nim nie zainteresowała. Teraz mogę podziękować mojemu dziecku, bo właśnie dzięki niemu udało mi się nie tylko zobaczyć prawdziwe dinozaury, ale też przeżyć wspaniałą, pełną emocji podróż w czasie!
Piszę prawdziwe, bo one takie są! Są wielkie, pomarszczone, ruszają się i wydają prawdziwe odgłosy. Niektóre są przerażające, a niektóre naprawdę urocze. Są sceny grozy, ale też sceny wzruszenia. Całkowicie zgadzam się z twórcami spektaklu, którzy piszą, że jest ono skierowane dla całych rodzin! Ja, która nigdy nie interesowałam się dinozaurami z przyjemnością wybrałabym się na widowisko jeszcze raz. I nie tylko dla Julka, ale też dla siebie!

Nie zaskoczę Was pisząc, że Julek był zachwycony. Dla małego fana dinozaurów, takie widowisko to spełnienie marzeń. Julcio cały czas komentował to, co działo się na scenie, a ja byłam w szoku widząc, jaką ma wiedzę na temat gadów. Ja mówiłam, że widzę dinozaura, a Julek, że to jest raptor, stegozaur, plateozaur, torozaur czy tyranozaur. Swobodnie operował nazwami zwierząt i z ogromnym skupieniem im się przyglądał. Był zafascynowany tym, jak się poruszają, jak wyglądają, jak walczą i zdobywają pożywienie. Coś niesamowitego!

Jeśli nie macie planów na najbliższe dni, nie zastanawiajcie się długo, tylko wsiądźcie do samochodu i wybierzcie się do Krakowa na Turon Arenę!
Znane na całym świecie widowisko będzie się u nas odbywało jeszcze tylko do niedzieli, dlatego warto już teraz kupić bilety...zanim "wyginą"! Bilety dostępne są TUTAJ.


Więcej o samym widowisku piszą jego twórcy. Zobaczcie, czego możecie się spodziewać podczas spotkania z dinozaurami!
"Przedstawienie widziało już ponad 9 milionów osób w przeszło 250 miastach na całym świecie. Będziecie zdumieni i podekscytowani, gdy na własne oczy zobaczycie najwspanialsze stworzenia, które zamieszkiwały Ziemię.

WĘDRÓWKI Z DINOZAURAMI – SPEKTAKULARNE WIDOWISKO zostało wyprodukowane przez Global Creatures. Produkcja przedstawienia warta jest ponad 20 milionów dolarów.
Jest to największy i najlepszy pokaz dinozaurów na świecie wyprodukowany przy użyciu nowoczesnej technologii. Znani na całym świecie projektanci, w ścisłej współpracy z naukowcami, stworzyli 18 dinozaurów o naturalnych rozmiarach, w tym stegozaura, raptora i przerażającego tyranozaura!

Będziecie mieć możliwość podziwiania historii dinozaurów, które żyły nawet ponad 200 milionów lat temu, m.in. podczas wędrówki kontynentów. Podczas show poznacie stworzenia żyjące głównie w epoce triasu i epoce jurajskiej. Zobaczycie jak się poruszają, usłyszycie ich ryk i poczujecie ich walkę o przetrwanie i dominację w niemal realnym świecie!

Podczas show poznacie dziewięć gatunków dinozaurów. Spektakl opowiada o życiu tyranozaura, terrorze na prastarych terenach, a także o plateozaurze i lilienszternie z okresu triasu, stegozaurze i allozaurze z okresu jurajskiego oraz torozaurze i utahraptorze ze wspaniałej epoki kredowej. Największy z nich, brachiozaur, ma 11 metrów wysokości i mierzy 17 metrów od nosa do ogona. Pracę na przygotowaniem takiego giganta trwały rok i wykonywał je zespół 50 osób - w tym inżynierowie, producenci, specjaliści od skór, artyści, malarze oraz eksperci od animacji.

WĘDRÓWKI Z DINOZAURAMI – SPEKTAKULARNE WIDOWISKO zostało oryginalnie wyprodukowane w Australii przez Gerry'ego Ryana, Malcolma Cooke'a i Jill Bryant.
Dzięki Global Creatures przedstawienie zostało pokazane szerokiej publiczności".












19 komentarzy:

  1. Nasz maluch powoli wchodzi w wiek fascynacji dinozaurami, mam mieszane uczucia, chyba spróbujemy skierować jego uwagę na inne atrakcje. Może się uda, ale fakt- w porównaniu z popularnymi parkami rozrywki z dinozaurami to ten pokaz nawet niezły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcieliśmy się wybrać ale wszystko było za daleko niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako dzieci i jako dorośli fascynujemy się światem dinozaurów, a że był interesujący nie ulega wątpliwości. :) Sama lubię coś o nich poczytać, czy obejrzeć film. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka umarłaby z radości! Wybieramy się niedługo do parku dinozaurów bliżej nas 😊 fajny wpis, pokażę dziecku fotki 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje córki miały tylko chwilowy epizod z Dinozaurami i szybko im przeszło :) Jednak po fotkach widzę, że to wspaniałą gratka dla małych fanów dinozaurów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same dinozaury mnie nie kręcą, a dzieci nie mam więc raczej się nie wybiorę, ale wydaje się to być całkiem rozległym i widowiskowym spektaklem, w których użyto wiele różnych multimediów, a takie atrakcje lubię:) Fajnie, że w dzisiejszych czasach możemy edukować dzieci różnymi drogami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłęd :) U nas miłość do dinozaurów nie mija. Przyznam, że sama wybrałabym się w taką podróż

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Zapowiada się wspaniale. Chociaż moja córa nie jest wielka fanką dinozaurów to jednak odnoszę wrażenie, ze może się Jej spodobać 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. to wspaniałą gratka dla małych fanów dinozaurów.

    OdpowiedzUsuń
  10. woooow... świetna atrakcja dla fanów dinozaurów... Byliśmy już w 2 parkach dinozaurów ale tu wydają się bardziej realistyczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba każde dziecko przeżywa fascynacje dinozaurami. Ja jak byłam mała to oczywiście oglądałam wszystkie filmy Spilberga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dzieci jakoś nie przepadają za dinozaurami, ale przedstawienie super. Sama bym poszła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje dzieci piszczałyby z zachwytu na takim przedstawieniu. Szkoda że nie będziemy mieli okazji tego zobaczyć :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje dzieci piszczałyby z zachwytu na takim przedstawieniu. Szkoda że nie będziemy mieli okazji tego zobaczyć :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. Byliśmy dwa lata temu na podobnych (albo takim samym) u nas dinozaury rządzą niezmiennie od 5 lat 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawialiśmy się nad tym widowiskiem, ale ostatecznie zrezygnowaliśmy. Może jeszcze kiedyś będzie okazja do jego obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe. Moje dzieci kochaja dinozaury

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że są takie atrakcje. Dzieciaki mają frajdę.

    OdpowiedzUsuń
  19. No nieźle tych kolorów tutaj jest heh xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dziecięce Inspiracje , Blogger