×

Wybieramy lepsze słodycze - bez cukru, glutenu i oleju palmowego. Zdrowe, ekologiczne, pyszne!



Dzieci uwielbiają słodycze. Zresztą, nie tylko dzieci - bo kto ich nie lubi?! Wśród moich bliskich są osoby, które jedzą łyżką krem orzechowy prosto ze słoika, a wielką czekoladę traktują, jak małego batonika. Ja sama lubię słodycze i moje chłopaki też. Nie jestem idealną mamą i w naszym domu można znaleźć coś słodkiego, choć przyznam, że przede wszystkim stawiamy na owoce, bakalie albo domowe ciasteczka. Nie oznacza to jednak, że nie znajdziecie u nas czekolady, cukierków czy kremu czekoladowego. Nie usprawiedliwiam się tłumaczeniem, że słodycze były w naszym życiu od zawsze, a nic nam nie jest. Wiem, że cukier, syrop glukozowo-fruktozowy czy olej palmowy nie są zdrowe, dlatego staram się ich unikać, kiedy sama piekę ciasta albo batoniki zbożowe, ale podczas zakupów nie łatwo ich uniknąć.

Wybieramy lepsze słodycze!
Pod koniec ubiegłego roku, podczas zwyczajnych zakupów w Rossmannie udało mi się odkryć słodycze, które poza tym, że są pyszne, to są też zdrowe. Ktoś pomyśli, że zwariowałam pisząc jednocześnie o słodyczach i zdrowym odżywianiu, ale jak się okazuje, jest to możliwe.
Super Krówka to nowa marka, która stworzyła doskonałe w smaku krówki, które już teraz podbijają nie tylko Polskę, ale również świat.

Zwykły cukier został w nich zastąpiony cukrem kokosowym, co oznacza, że zamiast pustych kalorii dostajemy cukier bogaty w magnez, potas, cynk, żelazo, witaminy z grupy B i witaminę C.
Ciekawostką jest, że cukier kokosowy zawiera więcej potasu niż banany! Wiedzieliście o tym?!
Mleko krowie zostało zastąpione mlekiem kokosowym, dzięki czemu w słodyczach nie znajdziemy ani laktozy, ani kazeiny. Już samo to to sprawia, że Super Krówki są odpowiednie dla alergików. Podpowiem Wam jeszcze, że mleko kokosowe, jakie znajduje się w tych krówkach ma działanie bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze!
Słodycze marki Super Krówka nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego, a olej palmowy wykorzystywany w tradycyjnych słodyczach, został zastąpiony olejem kokosowym, który nie w sobie cholesterolu, ani złych tłuszczów.
W lepszych słodyczach nie znajdziemy też glutenu, białka mleka, serwatki, barwników i aromatów sztucznie przetwarzanych, za to znajdziemy białka roślinne, błonnik, syrop ryżowy i dużą porcję energii na długi czas!

Nie ukrywam, że nie byłam pewna czy takie "zdrowe" słodycze posmakują Julkowi. Kiedy przeczytałam hasła znajdujące się na opakowaniu: wegańskie, bogate w błonnik,bez glutenu, bez mleka, domyśliłam się, że nie będą one smakowały jak tradycyjne krówki. I wcale się nie pomyliłam. Są o niebo lepsze. Moim numer jeden są krówki kakaowe, a chłopakom najbardziej smakują te kokosowe. Do wyboru są jeszcze krówki bananowe, żurawinowe, toffi i truskawkowe.
Jeśli komuś nie wystarczy jeden mały cukierek, może od razu połakomić się na ekologiczne batony, dostępne również w sześciu różnych smakach. Wszystkie surowce wykorzystane w słodyczach pochodzą z upraw ekologicznych i są maksymalnie naturalne.


Musicie wiedzieć, że Super Krówka to nie tylko pyszne krówki ciągutki i batony, ale też kremy, tubki i pięknie zapakowane czekolady smakowe. Wszystkie te słodycze są zdrowe, wegańskie, ekologiczne i pyszne!
Krem orzechowo-kakaowy niesamowicie smakuje w połączeniu z goframi i owocami a kremy w tubkach świetnie się sprawdzą w podróży, na wakacjach i w szkole, jako dodatek do drugiego śniadania (np. w połączeniu z naleśnikami).


Moje serce skradły też ekologiczne czekolady w trzech smakach: kokos, pomarańcza i truskawka. Poza tym, że naprawdę świetnie smakują i są zdrowe, to jeszcze są pięknie zapakowane. 
Myślę, że jest to bardzo fajna propozycja na upominek dla gości i "dorzucenie" czegoś słodkiego do prezentu urodzinowego albo paczki świątecznej.


Ciekawa jestem, czy Wy już próbowaliście słodyczy Super Krówki?

10 komentarzy:

  1. Ciekawa alternatywa dla tradycyjnych słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie demonizujmy glutenu, zdrowi ludzie nie powinni go unikać, ale krówki zawsze chętnie opitole 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych słodyczy. Jemy słodkości, głównie jednak staram się sama piec ciasta cyc ciasteczka. Pomaga mi w tym oczywiście Tosiek. Ostatnio robiliśmy ciasteczka owsiane z jabłkiem. Coś pysznego. 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super😀 coś dla mnie i mojej rodzinki 😎 wypróbuję na pewno 👌

    OdpowiedzUsuń
  5. Krówki w każdej postaci ze smakiem kosztuję, choć najbardziej odpowiada mi ich klasyczny smak. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My też jedliśmy inaczej przed dzieckiem, chociaż unikanie przez nas "tanich" słodyczy ma dłuższa historię. Nie wychwalałabym jedynie aż tak oleju czy cukru kokosowego, cukier aż tak nie różni się od białego a olej należy używać w małych ilościach (chyba, że w celach kosmetycznych) gdyż aż 90% to nasycone kwasy tłuszczowe. Mimo to, lepsze niż olej palmowy czy syrop glukozowo- fruktozowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc na półce ze słodyczami ciężko znaleźć coś bez oleju palmowego czy polepszaczy smaku. Dlatego zwykle po prostu niczego nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pamietam Krowki, smak mojego dziecinstwa, fajnie ze wymyslaja sie na nowo i dopasowuja do trendow naszych czasow.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam inny problem. Moje chłopaki nie mogą jeść orzechów, kakaa i miodu. Są alergikami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Staram się unikać słodyczy. Stawiam na doowe wyrby. Ale gdy już coś kupuję, to zwracam uwagę na skład. Markę już widziałam, ale nie miałam okazji spróbować ich produktów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dziecięce Inspiracje , Blogger